Тест-драйви 

Тест-драйв Citroen C3 Aircross 1.2

У найближчі роки Citroen запустить два з лишком десятки високотехнологічних моделей, доведе до розуму остаточно автономний автомобіль і напевно вразить чимось «пневматичним». Але поки що французи пропонують нам новинки, скомбіновані з відомих компонентів.

Інтер’єр і мотори від третього покоління хетчбека С3, “залізо” – від маленького Picasso, а добродушна агресія – від “Кактуса”. Це головне, що потрібно знати про новий C3 Aircross. Однак є в цій машині ще щось, що наділяє її особливим характером, завдяки якому C3 Aircross не схожий на жодного зі своїх численних предків.

До характеру ми ще повернемося, ви на зовнішність подивіться! C3 Aircross – він і аристократ, і простолюдин. Стрімкий, лаконічний, елегантний, стильний, водночас кургузий, нескладний, селянський – кожен із цих епітетів однаково підходить машині. Можливо, ми просто забули, як виглядає звичайний європейський «Сітроен»? Адже був час, нашими дорогами бігали і юркі С2, і лупаві, що викликають добру посмішку у сусідів по потоку С1, і премилі С3, які в профіль нагадували популярний колись «де-шво», прозваний злостивцями «мрією невдахи». На жаль. Ці непрактичні хетчбеки не вписалися в нову реальність «країни седанів та кросоверів». Але життя таки бере своє. Ринкова «відлига» минулого року принесла радісну звістку: до нас їде C3 Aircross – перший справжній масовий «Сітро» за багато років, чи це не радість!

З холодною головою

Якщо емоції від кохання з першого погляду вщухли, саме час оглянути машину, принагідно вивчивши цифри та факти. Під капотом у «спадкоємця Пікассо» – сучасні французькі мотори та «автомати», а на вигляд він навіть нагадує кросовер, на що грає, скажімо, екстремально коротке заднє звисання. А ось дорожній просвіт тут саме «паркетний». У межах бази фіксуємо близько 17 см – як і у седана Citroen C4. І нехай французькі інженери твердять, що для кросовера, що експлуатується в Європі, цього більш ніж достатньо, у нас, як відомо, і асфальт шорсткіший, і грунтовки похвилястіший. До речі, у хетч-бека C3 просвіт ще на 20 мм менше. Для C3 Aircross збільшення досягнуто за рахунок шин. Цікаво, що для Європи «легковий» просвіт аж ніяк не став перешкодою до народного кохання – вже котрий місяць C3 Aircross інтенсивно набирає популярності.

За великим рахунком, головна та єдина «ергономічна» претензія – за місцем водія: недостатня глибина «утопленого» положення кермової колонки. Через це доводиться або відсувати крісло назад трохи більше, ніж потрібно, або сильніше завалювати спинку. І те, й інше з’їдає дорогоцінні сантиметри для ніг пасажирів другого ряду. «Сам за собою» при своїх 176 см я розмістився з комфортом, проте індивід ростом вище 185 см протиратиме колінами оббивку переднього сидіння. І не тільки: високорослому взагалі буде важко в другому ряду, тому що при посадці з прямою спиною він упреться головою в стелю, яка на перевірку не така висока, як здається при першому погляді на машину. Можна, звичайно, прийняти розслаблену позу, тоді точно залишиться підпирати спинку переднього сидіння колінами.

У всьому іншому салон маленького «Сітро» – зразок стилю та функціональності, що гармонійно доповнюють один одного. Чого варті лише обшивка із зносостійкої тканини у дверях та прогумована втоплена полиця для телефону та дрібних речей – щоб не ковзали. Циферблати – майже бездоганні, величезний екран мультимедійної системи – майже не блискучий, логіка поводження з борткомп’ютером та компонування даних на його дисплеї – майже німецька, залізна, інтуїтивна. Рукою, що лежить на підлокітнику, можна перемикати передачі без особливої ​​напруги, крісла – зручні, в міру жорсткі, добре пристосовані не лише під мандрівки, а й під активну їзду. У тому числі й з цієї причини ми вибрали не простенький прибережний маршрут, а вирушили в гори, зовсім не діставшись найвищої точки острова Монте-Чінто.

Маленький, але сильний

Альянс 1,2-літрового мотора і 6-ступінчастої АКП мені добре знайомий – не одну сотню кілометрів накатався я на рестайлінговому DS3 в такій модифікації по паризьких передмістях. Однак Корсика – не затишні передмістя французької столиці, а суворі серпантини на висотах від 1500 до 2500 метрів. Тому спочатку мені здалося, що мотор на «народному» С3 Aircross працює натужніше, ніж на преміальній маленькій тридверці. Можливо, на шумоізоляції заощадили?

Related posts