Тест-драйви 

Тест-драйв SuzukiJimny Metal Top 1.3

За два десятки років – а третє покоління «Джимні» з’явилося 1998-го – маленький «Сузукі» змінився зовсім небагато. Пару-трійку разів – останній рестайлінг відбувся у 2012 році – машині злегка підретушували зовнішність. Але саме що трохи – при створенні Jimny дизайнери «Сузукі» не гналися за модою, мабуть тому малюк і сьогодні зовсім не виглядає застарілим.

Зміни всередині значно помітніші: симпатичніші стали кермо і панель приладів, з’явилася камера заднього виду з дуже, до речі сказати, хорошим оглядом. А високо на центральній консолі замість простенького приймача розміщується великий дисплей мультимедійки.

«Ура! “Джимні” нарешті обзавівся повноцінною системою на ОС Андроїд », – подумала я, побачивши на екрані зеленого робота. Але, відверто кажучи, новинка трохи розчарувала. Екран мазкий, телефон якось криво підчіплюється по блютузу, а сенсорною кнопкою, що відповідає за звук, незручно користуватися. І скільки я не намагалася, змусити працювати одночасно навігатор та радіо так і не змогла.

В іншому в салоні нічого нового. Ті ж зручні передні крісла з ручним навіть за наявності шкіряних «меблів» регулюванням – лише поздовжнім та по кутку нахилу спинки – і розраховані на не надто великого водія. Тісний для великих пасажирів задній ряд. Учотирьох у «Джимні» можна подорожувати лише на невеликі відстані – маленький «сузучок» ідеальний для двох, третій дуже скоро може відчути себе зайвим. Правда, у мене досить скоро з’явилося відчуття, ніби після останнього рестайлінгу інтер’єр став просторішим і повітрянішим. Може, тому, що ергономіка продумана ідеально: у салоні маса різноманітних ніш, кишень, боксів та відсіків. Деколи навіть дивуєшся – як у такий маленький на вигляд автомобільчик можна вмістити гори речей і навіть сноуборд з лижами.

Втім, все це приказка. У випадку Jimny казка починається тільки тоді, коли ви з’їжджаєте з асфальту. І я вже дорвалася! Пробравшись на затишну лісову доріжку, я досхочу поганяла мій «Сузукі» по сніговій цілині та по схилах давно занедбаного кар’єру. Цей малюк народжує у свого водія рідкісне відчуття майже повної вседозволеності на бездоріжжі. Адже навіть якщо ви здуру посунетеся в таке місце, куди потикатися не варто було навіть на танку, відкопати «Джимні» з-під снігу або витягнути його з кучугури набагато легше, ніж будь-який інший позашляховик. Адже важить він тонну з маленьким хвостиком.

Загалом машина ця у всіх сенсах унікальна. Існує думка, мовляв, якщо автомобіль маленький, значить, він жіночий. І за кермом “Джимні” часто можна побачити дівчат. Однак, незважаючи на свою компактність, навіть, можна сказати, мініатюрність, Suzuki Jimny дуже серйозний позашляховик – машина зі справжнім чоловічим характером. Міцна витривала рама, яка кріпиться до кузова за допомогою демпферів, що дозволяють гасити мікровібрації і удари, залежна підвіска спереду і ззаду, знижувальна передача, передній міст, що жорстко підключається, коротка база, високий кліренс і короткі звиси роблять його майже в Порівнятися з ним на бездоріжжі можуть хіба що йде «Гелендеваген», що пішов «Дефендер» і «Джип Ренглер». Але скільки коштують усі ці машини, пам’ятаєте? А новий Jimny стане вашим лише за 1,2 млн рублів. Так що конкурентами «Сузукі» швидше можна вважати ВАЗ 2121 «Нива» та УАЗ. І як вітчизняні автомобілі, Suzuki не балує широким вибором силових агрегатів. Двигун лише один, скромний на сьогодні потужністю 85 к.с. Рядна “четвірка” М13А не може похвалитися новомодними вишукуваннями, типу наддуву – а чим менше наворотів, як відомо, тим надійніше. Втім, мотор цей анітрохи не старомоден і має цілком сучасну конструкцію – 16 клапанів, два верхні розподільні вали, багатоточковий упорскування. У пару до нього замість 5-ступінчастої механічної коробки можна замовити 4-діапазонний “автомат”, доплативши 60 тисяч рублів. Але перш, ніж витрачати ці гроші, варто подумати. Враховуючи особливості машини, «механіка», мабуть, буде цікавіше. Крім того, динамікою Jimny з АКП порадувати не зможе – до сотні він добігає на 3,1 секунди повільніше за механічну версію. Тому водієві такої машини необхідно дуже уважно підходити до обгонів на шосе – потрібний момент 85 сил може і не вистачити. З іншого боку, з «механікою» не отримати шкіряного салону, який може виявитися практичнішим для справжнього місителя бруду. А “автоматом” за 44 тисяч рублів доступна комплектація JLX Mode 3 – до неї крім шкіряних сидінь і керма входять сріблясті рейлінги на даху і забарвлення “металік”, за яку в інших версіях доведеться додати 14 950. Так що овчинка, тобто топ -Версія, мабуть, коштує виробки.

Related posts