Поради 

Вибираємо правильні зимові шини

Будь-яка Зимова та літня резина б/в мають властивість інтенсивно зношуватися. Вся справа в м’якому складі – у таких шинах є максимальна кількість каучуку та мінімальна – сажі. Якщо водій бачить індикатор зносу шини у вигляді TWI, це означатиме одне – потрібно якнайшвидше знімати зношені шини і замінювати новими.

Критерії вибору зимових шин

Їх багато, але важливо звертати увагу на такі складові:

1. Висота профілю. У найкращих моделях вона сягає 60%. Такий варіант може бути дещо гіршим у плані управління, але такі шини за рахунок високого борту здатні легко витримувати сильні навантаження.
2. Індекс вантажопідйомності. Часто він варіюється в межах 81-93, що дозволяє шинам витримувати вагове навантаження не менше 580-650 кг.
3. Паливна ефективність. Цей показник варіюється в межах A до G, але найчастіше кращі версії мають цей показник не нижче D, що дозволяє серйозно економити паливо.
4. Рівень зчеплення. Цей показник варіюється A і G, але більшість фірмових моделей зимових шин мають рівень зчеплення не нижче B і C, що гарантує впевнену їзду не тільки на сніговій дорозі, але і мокрій.
5. Гучність. Показник шумового тиску часто варіюється 72-84 дБ, але якщо покришка відрізняється шумовим тиском не вище 72 дБ, їзда в машині виявиться цілком комфортною і в зимовий час. Важливо! У літню пору шина на зиму бу мають схильність сильно шуміти і в цьому випадку краще встановлювати профільні літні шини або всесезонні.
6. Тип конструкції. Більшість моделей зимових шин виготовляються в радіальному виконанні та вважаються найкращим вибором для швидкісного водіння – рівень бічного зминання покришки при перевантаженнях виявиться зниженим. Діагональні шини також вважаються непоганим вибором, якщо водій дотримуватиметься відносно невисоких швидкостей.
7. Шиповані шини. Зустрічаються шиповані та нешиповані версії. По-перше, на ділянках, де немає нарізки, встановлюються сталеві шипи, що дозволяють гарантувати впевнену їзду як на щільно утрамбованій сніговій дорозі, так і на льоду.

Дизайн шин

Для снігової цілини оптимально вибирати шини з симетричним протектором, у яких шашки та ламелі мають букву V. Це дозволяє досягти одного – снігова маса, при кожній прокрутці колеса зможе автоматично очищатися і прохідність автомобіля виявиться на високому рівні. Що ж до доріг у міській агломерації, то оптимально вибирати моделі аналогічні шини, але з асиметричною протекторною частиною, у яких у центральній області переважають великі блоки шашок, тоді як з боків – дрібні. Перші дозволяють проламувати лід, тоді як другі забезпечують зчеплення на м’якому снігу.

Заощаджувати на власній безпеці не варто. Як тільки з’являється перший сніг, рекомендується відразу зняти літні шини, віддати в центр зберігання шин за мінімальною вартістю, встановити профільні зимові шини і далі їздити безпечно на сніговій або зледенілій дорозі.

Related posts